نفرات برتر انگلیسی

مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس نام 5 نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن سال 2012 انگلیس را اعلام کرده اند.

در سالی که تیم ملی انگلیس با تحولات فراوانی روبرو بود و سرمربی و کاپیتان این تیم تغییر کرد، چندین بازیکن بودند که جایگاهشان در تیم ملی این کشور تغییری نکرد و به سان قبل جزو مهره های تاثیرگذار و موفق سه شیرها بودند و حالا نامشان را در میان 5 نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال انگلیس می بینند.

اشلی کول، استیون جرارد، جوهارت، گلن جانسن و دنی ولبک پنج نامزد نهایی انتخاب شده از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس هستند که این انتخاب با توجه به آرای هواداران و نظر کارشناسان صورت گرفته و نام برنده نهایی این جایزه با رای گیری اعلام خواهد شد.

تیم ملی انگلیس در طول سال 2012 سیزده بازی برگزار کرد و دراین سیزده بازی، 47 بازیکن برای سه شیر به میدان رفتند. در این بازیها کول، جرارد، هارت، جانسن و ولبک بارها در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته و توانایی هایشان را ثابت کردند. هریک از این 5 نامزد دست کم در 6 بازی ملی سه شیر در سال 2012 به میدان رفته اند و در بازیهای حساس تیمشان در یورو2012 حضور داشته اند . دررقابت های یورو2012 انگلیس درمرحله یک چهارم پایانی در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شد و ازگردونه رقابت ها کنار رفت.

انگلیس در حال حاضر با کسب 8 امتیاز درمرحله مقدماتی جام جهانی 2012 بعد از مونته نگرو تیم دوم گروهش است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد