ملاقات رونالدو با شاه اسپانیا(با آدامس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید روز 4شنبه برای دریافت جایزه ملی ورزش که در شهر مادرید برگزار شده بود به سالن محل اهدای این جوایز رفت.

رونالدو که به عنوان بهترین ورزشکار «ایبرو آمه ریکا» در سال 2012 برگزیده شده بود ، برای دریافت این جایزه دراین مراسم حضور یافت و لباسی کاملا شیک و رسمی هم برتن داشت. تنها ایراد کار رونالدو، آدامسی بود که او آن را می جوید

طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو دپورتیوو، در زمانی که رونالدو در آستانه دریافت جایزه اش بود، یکی از نمایندگان باشگاه مادریدی، با اشاره از رونالدو خواست تا آدامس را از دهانش خارج کند و به او یادآوری کرد که صحیح نیست که در مراسمی که در حضور خانواده سلطنتی اسپانیا ترتیب داده شده، او آدامس بجود.

دوربین های فیلم برداری، صحنه ای که رونالدو آدامس را از دهانش خارج کرد و سعی داشت تا بدون آنکه چیزی مشخص شود، از شرش رها شود را ضبط کردند. ستاره پرتغالی وقتی موفق به انجام خواسته اش شد، رو به حاضران در جمع نمود. از جمله حضار می توان از بیسنته دل بوسکه نام برد. .

بلافاصله بعد از آنکه ملکه سوفیا و شاهزاده فلیپه برای خروج از سالن پشت به رونالدو شدند، او سریعا آدامس را  در جیب کتش گذاشت .

در یکی از صحنه های این مراسم، هنگامی که رونالدو در حال دریافت جایزه بود، یکی از نیروهای نظامی حاضر در سالن ،برای همراهی با حضار در سالن، به آرامی رونالدو را مورد تشویق قرار می داد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد