بنزما از مورینیو امیدواری دارد


کریم بنزما در مصاحبه با خبرنگاران گفت :"مورینیو از زمان حضورش در مادرید چیزهای زیادی به من یاد داده .من شخصا از او می خواهم که در رئال بماند.این به سود همه خواهد بود."

بنزما همچنین در مورد حریفان بعدی رئال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان هم به خبرنگاران این طور پاسخ داد :"با هر تیمی رو به رو شویم حریف سرسختی خواهد بود.فرقی نمی کند مرحله بعد با چه تیمی مواجه شویم اما اگر می خواهیم در این جام به موفقیت برسیم  باید حریف بعدی را شکست دهیم. اما من شخصا دوست دارم به پی اس جی بخوریم چون یک تیم فرانسوی است."


 قرعه کشی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا  20 دسامر در شهر نیون برگزار خواهد شد.

رئال در حال حاضر در لالیگا 11 امتیاز با بارسا فاصله دارد اما بنزما خوش بین است که بتوانند با جبران این فاصله، بار دیگر قهرمان این رقابت ها شوند.

" همه ما معتقدیم که می توانیم به بارسا برسیم. جدال قهرمانی هنوز به پایان نرسیده است. شکست مقابل بتیس ضربه بدی بود و همه ما بعد از آن شکست اندکی ناراحت بودیم. با این وجود، پیروزی مقابل اتلتیکو بار دیگر روحیه ما را برگرداند.
ما اکنون به مسیر پیروزی بازگشتیم و تمام تلاش مان را برای قهرمانی در لیگ انجام می دهیم. دیگر نمی توانیم بیش از این امتیاز از دست بدهیم زیرا می خواهیم بار دیگر به جام برسیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد